24 Feb 2018

Hari Sukan Prasekolah Amni SKKE VII(1)






Hari ini ada dua program anak-anak sekolah, yang mana sekolah kakak ada mesyuarat PIBG dan adiknya pula si Amni ada program sukan prasekolah. Kebetulan pula sekolah adik dekat je dengan rumah jadi kami ke sekolah adik jelah.
Awal betul adik bangun pagi ni biasala kalau ada benda yang dia excited sangat sampai yang kecik sekali tu pun ikut bangun awal (tengok gambar last kat atas tu si kecik dah tidoq dalam dakapan abahnya). Amni dapat dua medal bagi tempat pertama & kedua untuk dua acara sukaneka berbanding tahun lepas dia dapat satu je. Abahnya pula hari ni tak dapat la jogging atau kayuh pun, xpelah sekali sekala kena juga layan anak-anak kan.. hehe salam



EmoticonEmoticon

Tag Awan

Lain-lain (20) Events (17) Basikal MTB (12) Komputer (12) Strava (10) Linux (9) Software & Tools (7) Running (5) CMS (4) Drupal (4) Honda (3) SV4 (3) Video (3) Android programming (2) Debian (2) Hiking (1) Promosi (1) Rs150 (1) Virtualbox (1)